já, bookerka... ahojky!

23.11.2019

Jak jsem tak pročítala články, všimla jsem si, že toho o mně asi moc nevíte. Ups... Takže to jdeme napravit - seznamem mých TOP!

• Oblíbený zpěvák/ zpěvačka: asi nemám nikoho konkrétního
• Oblíbená hudební skupina: Imagine Dragons, Twenty One Pilots, Red Hot Chilli Peppers
• Oblíbený film: Bimboland, Pretty woman
• Oblíbený TV pořad: StarDance
Oblíbená kniha: dlouhodobě Projekt Alfa, Tahle píseň ti změní život, Papírová města
Oblíbená písnička: Dark necessitties, Time of my life
• Oblíbený hudební žánr: pop, grunge rock... asi trochu trhlá kombinace, co?
• Oblíbený literární žánr: Young adult, fantasy, detektivky, romány... záleží na knize samotné
• Oblíbený sport: jízda na koni, sprint (já a vytrvalost, to v běhu moc nejde dohromady), míčové sporty obecně
• Oblíbený školní předmět: biologie, francouzština, čeština - sloh
• Oblíbené zvíře: vlk♡
• Oblíbená rasa psa: bernský salašnický, australský ovčák, šeltie
• Oblíbená barva: černá (no joo...), tyrkysová, noční modrá, krvavě červená
• Oblíbená květina: šeřík, pomněnky
• Oblíbené roční období: léto, jaro i podzim - jen tu zimu úplně nemiluju
• Oblíbená vůně: vanilka, skořice
• Oblíbený den v týdnu: sobota
• Oblíbené svátky: Vánoce, jak jinak
Oblíbené ovoce: asi jablka...
Oblíbená zelenina: meloun
• Oblíbená čokoláda: bílá
• Oblíbený džus: černý rybíz
• Oblíbená pizza: hawai #ananasnapizzupatří
• Oblíbená příchuť zmrzliny: citron, pistácie, karamel, bílá čokoláda... asi skoro všechny
Tak jo... Snad jsem vás tímhle hlubším pohlédnutím nějak neodradila (hej, ty, no tak! kam tak zdrháš?!). Ale vážně - jsme si v něčem podobní?
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky