hudba; moje nejlepší kamarádka

31.08.2019
Řeknu to stručně; miluju hudbu. Je v mém životě již od dob, kdy jsem byla malá a stále zůstává mou vášní, mou inspirací, no a mou nejlepší kamarádkou. Nebo alespoň jednou z nejlepších ;-).

Ano... hudba je nedílnou součástí mého života. Plní jej energií, láskou, nadějí - ale také mi poskytuje prostor, když jsem smutná nebo když mne celý svět štve. Zkrátka se chová jako správná kámoška.

 Řekla jsem, že hudbu mám v životě od malička. A jak že se to stalo? Vděčím za to hlavně mojí super mamce. Její život je s hudbou také propojený (hrávala ve velkém orchestru na saxofon, zajímá-li vás to), a tak chtěla, abych to měla stejně. Než jsem šla do školy, učila mne hrát doma na flétnu a v první třídě mě přihlásila na sbor a klavír. Díky, mami! 

Do sboru jsem sice chodila jen pár let (a pak znovu na gymplu ještě 1 rok), ale u klavíru jsem zůstala. A ještě chvíli zůstanu. Ve 3. třídě mne učitelka přihlásila do celonárodní soutěže (nechci se chlubit, ale slavila jsem celkem úspěch :-)). No a letos, o 6 let později, se chci zúčastnit znovu. Takže... to bude ještě mooc zajímavý xd. 

Musím ale dodat, že i když jsem tady děkovala jen mamce... Je tu ještě jeden člověk, jedna kamarádka, která mne u klavíru drží. Hrajeme spolu už od začátku čtyřruční hry a co jsme spolu ve třídě, naše přátelství se ještě umocnilo. Takže tobě taky děkuju, jestli si to třeba náhodou čteš :-).

 Jak vidíte, mám k hudbě opravdu blízko - mohla bych ještě vyprávět... Ale to zas třeba jindy xd. Jak to máte s hudbou vy? Jestli máte pár minutek a náladu, dejte mi vědět! A nebo mi pošlete nějaký tip na fajn song... Tak užívejte zbytku prázdnin!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky