Nový rok, nová (knižní) předsevzetí!

26.12.2019
Je to tu zas... Ach jo? Nebo juchů? Každopádně, mám tu seznam mých knižních předsevzetí na rok 2020!!!
A ještě trochu pro úvod: jedná se především o knihy, o které dlouhodobě zakopávám/mi je někdo doporučil/jsou knižní klasikou/zaujaly mne názvem/jakýkoli jiný (a jinak šílený...) důvod. Takže je to vlastně taková challenge - a vy se samozřejmě můžete připojit!

▪ Soumrak dne ~ Kazuo Ishiguro
▪ Kdo chytá v žitě ~ J. D. Salinger
▪ Vlastní pokoj ~ Virginia Woolfová
▪ Malé ženy ~ Louisa M. Alcottová
▪ Bůh maličkostí ~ Arundhati Royová
▪ Persepolis ~ Marjane Satrapiová
▪ Vražda v orient expresu ~ Agatha Christie (no jak jinak :-))
▪ Zlodějak knih ~ Markus Zusak
▪ Pí a jeho život ~ Yann Martel
▪ Bludné kruhy ~ Wally Lamb
▪ Jako zabít ptáčka ~ Harper Lee
▪ Jíst, meditovat, milovat ~ Elizabeth Gilbertová (sama bych dodala: číst!)
▪ Stařec a moře ~ Ernest Hemingway
▪ Klub radosti a štěstí ~ Amy Tanová
▪ Podivný případ se psem ~ Mark Haddon
▪ Bídníci ~ Victor Hugo (ta klasika...)

A NYNÍ POZOR!
☆šokující odhalení☆
bookerka nečetla Harryho Pottera!!!
Což je, jak vám už asi došlo, další kniha na mém seznamu knižních předsevzetí... Ale abych byla přesná (no jo, nevěřte médiím :-)), odnedávna znám první díl. Já vím, já vím. Stejně je to nepochopitelné, jak je možné, že tuhle knihu někdo nezná, co? Sorry, ale to jsem prostě já, no♡
takžeee:
▪ Harry Potter ~ J. K. Rowlingová

▪ Norské dřevo ~ Murakami
▪ Láska za časů cholery ~ Gabriel  García Marquéz
▪ Příběh služebnice ~ Margaret Atwoodová
▪ Matylda ~ Roald Dahl
▪ Vím, proč pták v kleci zpívá ~ Maya Angelou
▪ Úterky s Morriem ~ Mitch Albom

▪ Velký Gatsby ~ F. Scott Fitzgerald

▪ Velké Maličkosti ~ Jodi Picoultová
▪ O psaní ~ Stephen King (OK, tohle asi každého nechytne :-))
▪ Alchymista ~ Paulo Coelho
▪ Tisíce planoucích srdcí ~ Khaled Hossein
▪ Daleko od hlučícího davu ~ Thomas Hardy
Maus ~ Art Spiegelman
▪ Růže pro Algernon ~ Daniel Keyes (tak na tuhle se fakticky těším!!!)

No - a jsme na konci!

Tak hodně zdraví, štěstí, lásky, přátelství, úspěchů - a KNIH do nového roku♡♡♡ 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky