po roce Vánoce, Vánoce... jsou tady zas!

02.12.2019
O Vánocích letos už podruhé! Ale tentokrát vážně - protože OMG, ještě 23 dní! Tak jo, jasně, jsem v klidu. A jdeme na too!
Všichni známe tu hromadu příprav, stresu, nakonec vtipných incidentů (jo, o tomhle se dneska taky zmíním...) a vůbec, všechny ty vánoční přípravy. Každou chvíli je zapotřebí něco obstarat - vytáhnout cukroví z trouby, sehnat stromeček, koupit nové ozdoby (jelikož při zdobení podlehly ty dosavadní :D), navařit na pořádnou večeři, vyhrabat ze skříní dárky, co jsme nakoupili už v červnu, vyzdobit, uklidit... Uf. No ale stojí to za to - ať už si schováme dojemné vzpomínky nebo námět na oskarovou tragikomedii.


S Vánocemi je samozřejmě spojeno pečení - a to je logicky spojené s troubou (jo ahaaaa... no blik). A tady vstupuje na scénu moje rodinka - vlastně spíš takové trio: já, mamka a babička. A co že se vlastně stalo?

Mamka něco uklízela v obýváku a mě s babičkou nechala péct cukroví (což byla celkem zásadní chyba... #uznikdy). Všechno docela v pohodě klapalo, a tak když mi zazvonil mobil, v klidu jsem šla zjistit, co se děje. Jenže... Jakmile jsem hovor přijala a otočila se k pečícímu šílenství zády, ozval se za mnou panický výkřik a docela dost divné zvuky. Pořád s mobilem u ucha jsem se ohlédla - a ani ve snu by mě nenapadlo, že uvidím babičku hasit, natož naší troubu.



,,Promiň, hoří nám trouba," oznámila jsem tomu nešťastníkovi, co mi původně chtěl jen něco jako popřát šťastné a veselé. Pak jsem hovor típla a společně s mamkou, co mezitím přiběhla, se vrhla mezi spálené cukroví. Nic horšího se naštěstí nestalo, a když jsme zjišťovaly, co to vlastně hořelo, babička nám to vlastně docela logicky vysvětlila: dala plech s pečícím papírem moc blízko ke zdroji tepla. Teda řeknu vám, zpětně si to vyprávíme jako lol story, ale v tom momentu to byl sakra šok.
Ale tohle je asi maximum šíleností, co se u nás na Vánoce staly. Většinou se nám daří kazit jen drobnůstky typu zašmodrchaný řetěz, prasklé žárovky tam, kde musí svítit a absence mozkových buněk při vzpomínání, kam jen jsme to schovali dárky...?



Takže užívejte advent, chystejte cukroví i dárečky a nežeňte se moc kupředu - čas běží rychle ♡
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky