pomoc; zaspala jsem!

01.09.2019
Říkala jsem si, že nebudu pořád psát na téma Back to school. Ne, díky! Ale jelikož škola teprve startuje, většina z nás má mozky nejspíš ještě v režimu Prázdniny. Já taky; a proto jsem tu s tímhle článkem!
1. koupelna
• vlasy
Kolikrát se mi už stalo, že jsem zaspala, vlítla do koupelny s parádním vrabčím hnízdem na hlavě a horečnatě přemýšlela: co teď, sakra?! Nejmíň milionkrát. A když jsem ještě k tomu měla vlasy myté třeba předevčírem? Stoprocentní recept na katastrofu, to mi určitě potvrdí nejedna dívka. Naštěstí jsem se poučila - což je u mně dost úspěch - a našla pomocníka, na kterého nedám dopustit. A kdo že to je? Suchý šampon, vážení a milí. Stačí vlasy jen důkladně postříkat, počkat cca 3 minutky (během kterých si tak akorát vyčistíte zuby) a pak důkladně rozčesat. Na to pozor - když vlasy jen párkrát pročísnete, může se vám stát, že ve vlasech zůstanou bílé šmouhy. Proto se vyplatí obětovat pár chvilek navíc.
• obličej
Po noci strávené nad učením nebo na divoké párty máme kolikrát nepěkně opuchlé oči a špinavou pleť. Na oči tu mám skvělý tip: stačí vzít 2 kovové lžicky a dát je asi na 2 minuty do mrazáku, popř. je můžete ponořit do studené vody. Studené lžičky pak položte na oči - účinkují fantasticky a navíc příjemně chladí. Tak, a teď k pleti - po ránu je kolikrát příliš složité hledat čistící prostředky; už jsem si párkrát málem čistila pleť Savem... Ale nebojte; stačí, když obličej důkladně opláchnete studenou vodou a osušíte :-).
2. Oblečení + učení atd.
Všechno, co spadá do této kategorie, doporučuji připravit předem, nejlépe asi večer předešlého dne. To platí obzvlášť u učení - v ranním spěchu se snadno zamění biologie s chemií, matika s fyzikou... Ne vždy platí, že risk je zisk! 
3. Snídaně
Ano, jsou tací, kteří před školou nesnídají. Ale my, zastánci ranního posilnění, zkrátka potřebujeme protestující žaludek nějak zklidnit. Jenže - po cestě do školy se houska maže celkem složitě (tedy nemáte-li aspoň 4 ruce. Ovšem tipuju, že to není váš případ :-)). Proto doporučuji mít pro případ zaspání doma zásobu müsli tyčinek, které nám dodají dost energie a dají se jíst i za pochodu do školy.

 

Na závěr bych jen dodala - upřímnou soustrast, milí spolumučení... Snad vám tahle doporučení aspoň trochu usnadnila start školního roku. A kdybyste ještě měli co dodat - napište mi!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky