rok 2020: již brzy i v tvojí realitě!

18.12.2019
Na slavností výkřiky Happy new year! je ještě trošičku brzy, ale můžeme na to téma mrknout, no ne? Přece jen je to nevšední událost!
Je mi jasné, že tohle téma teď budou řešit všichni... Ale stejně, příležitosti se mají využívat a navíc mám jednoduše chuť něco postnout :-).
Každý asi slaví trochu jinak; někdo s rodinou, někdo zmizí na párty nebo uspořádá přespávačku. Já tedy většinou s rodinou, připíjíme vínem, přecpeme se chlebíčky a někdy hrajeme Dostihy a sázky třeba do 2 ráno.  No jo, záleží na vás.
A když jsme u chlebíčků - jaké máte nejradši? Řekla bych, že je připravují asi všichni, ale variant je fakt nekonečno. A ještěže tak, jídlo je něco, co fakticky spojuje, no ne?
Jak jsem zmínila, každý slaví po svém a má své tradice. Teď nemyslím takové ty skoro klišoidní, jako odlévání olova - k tomu se ještě dostanu! Mám na mysli spíš něco jako prskavky (to je můj případ) a tak. Jo, my tradičně chodíme zapalovat prskavky na zahradu. A když do toho sněží, je to fakt kouzelný - a ani jsme zatím nic nepodpálili... Vřele doporučuji!
Ale teď k těm fakticky tradičním tradicím.
• ohňostroje
Nevím, jak moc se tohle počítá jako tradice - asi hodně záleží na tom, kde bydlíte. Já tu barevnou přehlídku mám ale se Silvestrem spojenou už odmalička - z okolních dvorů odpalují každý rok a já se na to těším stejně jako před lety.
• odlévání olova
No jasně, však je to asi to nejtradičnější. A navíc spousta lidí ráda ,,hledí" do budoucnosti, zrnko zvědavosti má v sobě každý...
• jak na Nový rok, tak po celý rok
Tohle by vystačilo na jeden samostatný článek, dnes se ale omezím na to nejzákladnější: buďte na sebe milí, ukliďte si, travte čas s vašimi blízkými. Moje mamka k tomu má ještě takový podzvyk (jak to jen nazvat): totiž že se v tento den musím někam vystoupat. A bohužel mi neuznala vystoupání do schodů...
Tak jo, pro dnešek asi všechno♡. Díky, že jste sem zašli, fakticky!

P.S.: trochu předběžně se chci tak nějak omluvit - nevím, jak moc budu přes prázdniny aktivní :(. Ale od Silvestra mě tu máte!!!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky