snílci, sněte!

16.11.2019

Ahojky! A rovnou k věci: jsi snílek - nebo ne? Pohodlně se usaďte, vyrážíme do říše snů! Tedy, tak trochu, jasně.

Teď mě tak napadl jeden citát (můj oblíbený, jak jinak, žejo). ,,Čtení je snění s otevřenýma očima." Pravda pravdoucí. 

Každý jsme jiný. Někdo stojí nohama pevně na zemi, někdo si poletuje světem, jak se mu zrovna zachce. Neříkám, že něco je špatně a něco dobře (ještě to tak. otázek a zkoušení mám až po krk). Já sama ale mám sklony spíš k věčnému fantazírování. Co je pro ostatní podstatné, je pro mne detail, co ostatní neřeší, nad tím filozofuji celý večer. Ono asi zní dost šíleně, co?Ale to už jsme u snů jakožto přání, a já bych ještě chvíli zůstala u těch spánkových. Baví mě fakta - tak vám jich sem pár vypíšu, ačkoli je už dost možná znáte... 

☆ snít začínáme po asi 70 minutách spánku

☆ každý člověk má za noc 8 až 10 snů
☆ věda zabývající se sny se nazývá oneirologie 
☆ asi 65% snů je nepříjemných
☆ sny vycházejí z našich vzpomínek a představ  

Tak... #snílcisněte! A sdílejte tenhle blog a hashtag ;-). Vy ostatní, ať se vám všechna přání a sny vyplní dle vašich představ♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky