novinky a inovace...

18.12.2019
Už pár týdnů si pohrávám s myšlenkou to tady trochu reorganizovat. Zlepšit přehlednost a tak - čti a zjistíš víc♡
• přehledy článků
Napadlo mě udělat pro každou kategorii vlastní stránku blogu (jako je O mně, Blog, Úvod apod.). Jak články přibývají, za chvíli by trvalo hodně dlouho než byste se dostali k určité kategorii...
• sekce poezie + citátů
Mohla bych tam postovat třeba s menší frekvencí, ale třeba by to bylo tak trochu oživení. Ačkoli - píšu to pro vás, no ne?

bohužel nemám možnost připsat k titulku vždy i příslušnou kategorii

Tak jo, to jsou asi všechny inovace, které mě aktuálně napadají.

 
A prosím! Nechci to říkat takhle doslovně a očividně... Ale jestli vám na tomhle blogu aspoň malinko záleží, nebo vás zaujal nebo tak... Pošlete mi zprávičku, nechte komentář. Opravdu to potěší, je fajn vědět, že nepíšu jen pro sebe a že třeba občas někomu udělám radost♡

A samozřejmě se můžete vyjadřovat i k jednotlivým postům nebo mi dát nějakou inspiraci třeba na změnu a inovaci!
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky