dárky, trhy, Vánoce? omg taky se těšíte?!

10.12.2019

Nemůžu si pomoct, ale jsem nadšená! Za pár dní jedeme na třídní výlet - do Drážďan! Takže bych mohla oprášit němčinu, asi...

Mamka mě totiž učí němčinu doma už odmala. Ve škole jsem si sice jako inteligentní človíček vybrala fráninu, ale furt pokračuje deutscher terror. Ale jo, uznávám, že někdy se to teda hodit může, no. A i když Drážďany tak nějak trochu znám, fakt se tam megagiga těším!

Jo, jasně, v ČR máme vánoční trhy taky. A já na ně chodím a mam je ráda, jo! Ale jednak se tímhle výletem zbavím školy a jednak... Je to prostě super! V Německu jsou trhy mega pruslulý a Drážďany jsou nádherný město a budu nakupvat dárky a prostě... Omg to všechno! (Tak jo, tenhle článek je asi dost zmatečnej, co? Ups... sorry!)

Mimochodem - když jsme u dárků - nejsem sama, kdo neví, co lidem dát, že ne? Protože já už z toho tak trochu začínám šílet. Tak málo času a tak málo inspirace a nápadů...

 A abych se nerozčilovala málo, zbláznili se snad i učitelé. Z písemky s 1 chybou mám 2-, odpoledne trávím nad dopisováním cizího vypravování a zjišťováním, co se dělo ve Vatikánu v roce 1925. Nakonec není ani čas šílet nad tím, že mi můj crush dal like na fotky na ig :D.
 

No - snad na tom jste o něco líp :-).
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky