matiko, matiko... jdi pryč

17.11.2019
škola a učení, už volá k mučení

Možná jsi MMF (to jsem teď vymyslela, znamená to mega matikofil). Možná ale ne, a pak je tenhle článek věnovaný tobě!
V úplně prvním článku jsem zmínila, že jsem na gymplu. Což je fakt! Jenže i přesto jsem na matiku, upřímně, naprosto levá. 

 
Na prvním stupni jsem měla matiku relativně ráda... Ale teď? Ani omylem! Matika je pro mě snad to největší školní zlo. Vždycky tak nějak proplouvám, sice s trojkama a hůř, ale daří se mi nepropadat. Jenže teď jsem dost brutálně zkazila písemku a budu zkoušená... Pomoc! Takže jsem se teď skoro 2 hodiny učila s kamarádkou - no snad to zítra dopadne dobře... 

 I když jsem se dneska možná fakt něco naučila (kéžby!), pořád budu odpůrce čísel, geometrie a vůbec, matiky. Ano, jsem nenapravitelný odpůrce počítání - a z představy, že bych měla někdy z matiky povinně maturovat, se mi dělá zle. Kdo vymyslel takovou šílenost?

Závěrem vám chci popřát hodně štěstí - a jasně, nejen v matice♡.

edit o 1 den později - už po škole

No - tak hádejte! Jak jsem asi dopadla při mučení před tabulí? Byl to naprostý propadák, nebo jsem nový matematický génius a kam se hrabe učitel?

Správná odpověď: ani jedno. Ten cvok mě nezkoušel vůbec! Takže se moje týrání nejspíš přesunulo na zítra. Pomoooc... 

Tak snad jste na tom líp♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky