můj divný playlist - tak trochu challenge

15.11.2019
Mám pro vás výzvu! Už jsem tu na téma hudba něco psala - ale dneska na to půjdeme trochu jinak. Těšte se!

Relativně nedávno se můj hudební styl částečně změnil. Rovnou vám řeknu; má to na svědomí jeden skvělý člověk, který mě poslední dobou vůbec celkově zasáhnul. Ale o tom jindy♡. 

 Objevili se zpěváci, objevily se kapely a... No, nadšení a zájem nejdříve moc ne. Song jsem si poslechla, ale pak tak nějak upadnul v zapomnění. Ze svého obvyklého šíleně roztančeného a/nebo zkrátka chytlavého popu jsem přesedlala na... No, na něco hodně odlišného. Což - když to vezmu jako metaforu - dost vystihuje mne samotnou.

 Každopádně se na scéně objevila jména, která byla většinou neznámá pro mne a zůstanou i pro vás, jelikož vám je velice chytře zatajím. No nejsem geniální? Ale k věci: jste ready na pořádnou dávku něčeho jinýho? Nastavte následující playlist, sluchátka do uší a zmáčkněte play...


 ♡playlist♡ 

 

• In my life I love you more
• Californication
• While my guitar gently weeps;
• Snow (Hey oh)
• Scar tissue
• Goodbye Angels
• Otherside
• The adventures of rain dance Maggie
• Dark Necessities 

Tak co vy na to? Užívejte si každou notu vašeho života:-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky